Infrastruktura wokół Łodzi Fabrycznej
1 marca 2013 r. Regionalny Dyrektor Ochrony Środowiska uzgodnił warunki realizacji inwestycji rozbudowy ulicy Składowej na odcinku od ul. Kilińskiego do ul. POW oraz budowie projektowanej ulicy Węglowej na odcinku od ul. POW do projektowanej ul. Targowej i projektowanej ul. Targowej na odcinku od projektowanej ul. Węglowej do ul. Składowej w Łodzi. Postanowienie uzgadniające zostało wydane w ramach ponownej oceny oddziaływania przedsięwzięcia na środowisko.
Planowana inwestycja to pierwsze drogowe przedsięwzięcie związane z budową układu drogowego i infrastruktury wokół planowanego multimodalnego dworca Łódź Fabryczna, uzgodnione w ramach ponownej procedury oceny oddziaływania na środowisko.
W ramach inwestycji w centrum Łodzi powstaną ulice, chodniki, zatoki autobusowe oraz miejsca chwilowego postoju.
Projekt związany jest z planowaną budową multimodalnego dworca centralnego w Łodzi. Planowana stacja Łódź Fabryczna to podziemna stacja kolejowa, przystosowana do obsługi pociągów regionalnych, aglomeracyjnych, a w przyszłości kolei dużych prędkości (KDP). Realizacja inwestycji ma ogromne znaczenie dla rozwoju nie tylko miasta ale i całego województwa.
Planowana inwestycja to pierwsze drogowe przedsięwzięcie związane z budową układu drogowego i infrastruktury wokół planowanego multimodalnego dworca Łódź Fabryczna, uzgodnione w ramach ponownej procedury oceny oddziaływania na środowisko.
W ramach inwestycji w centrum Łodzi powstaną ulice, chodniki, zatoki autobusowe oraz miejsca chwilowego postoju.
Projekt związany jest z planowaną budową multimodalnego dworca centralnego w Łodzi. Planowana stacja Łódź Fabryczna to podziemna stacja kolejowa, przystosowana do obsługi pociągów regionalnych, aglomeracyjnych, a w przyszłości kolei dużych prędkości (KDP). Realizacja inwestycji ma ogromne znaczenie dla rozwoju nie tylko miasta ale i całego województwa.
-------------------------------------
Źródło, fot.: RDOŚ w Łodzi