Śląskie Nagrody Jakości wręczone
9 maja 2012 r. w Chorzowie wręczono Śląskie Nagrody Jakości. Wyróżniono firmy i instytucje cechujące się najwyższą jakością w zarządzaniu. Nagrodę honorową, odebrał Regionalny Dyrektor Ochrony Środowiska w Katowicach, Bernard Błaszczyk.
Uroczystość organizowana przez Regionalną Izbę Gospodarczą w Katowicach odbyła się w hotelu Arsenal Palace w Chorzowie i zgromadziła prawie 200 gości: parlamentarzystów, przedstawicieli administracji rządowej i samorządowej, reprezentantów nauki, oświaty, kultury i sztuki oraz ludzi świata biznesu.
Śląska Nagroda Jakości przyznana została już po raz czternasty.
Konkurs ustanowiony przez Komitet Polskiej Nagrody Jakości przy Regionalnej Izbie Gospodarczej w Katowicach ma na celu integrację środowisk gospodarczych województwa śląskiego oraz promowanie projakościowych osiągnięć przedsiębiorstw i instytucji, realizujących ideę ciągłego doskonalenia. Jego misją jest wyłonienie podmiotów, które z największym powodzeniem system ten wprowadziły, w celu polepszenia jakości swoich usług i produktów, doprowadzając tym samym do wzrostu satysfakcji klientów i własnych pracowników oraz osiągając sukces rynkowy.
-------------------------------------
Źródło, fot.: RDOŚ w Katowicach
Uroczystość organizowana przez Regionalną Izbę Gospodarczą w Katowicach odbyła się w hotelu Arsenal Palace w Chorzowie i zgromadziła prawie 200 gości: parlamentarzystów, przedstawicieli administracji rządowej i samorządowej, reprezentantów nauki, oświaty, kultury i sztuki oraz ludzi świata biznesu.
Śląska Nagroda Jakości przyznana została już po raz czternasty.
Konkurs ustanowiony przez Komitet Polskiej Nagrody Jakości przy Regionalnej Izbie Gospodarczej w Katowicach ma na celu integrację środowisk gospodarczych województwa śląskiego oraz promowanie projakościowych osiągnięć przedsiębiorstw i instytucji, realizujących ideę ciągłego doskonalenia. Jego misją jest wyłonienie podmiotów, które z największym powodzeniem system ten wprowadziły, w celu polepszenia jakości swoich usług i produktów, doprowadzając tym samym do wzrostu satysfakcji klientów i własnych pracowników oraz osiągając sukces rynkowy.
-------------------------------------
Źródło, fot.: RDOŚ w Katowicach