Wyniki rekrutacji do Akademii Menedżera
Znamy już nazwiska osób zakwalifikowanych do udziału w V edycji Akademii Menedżera Zrównoważonego Rozwoju. Komisja konkursowa powołana przez Generalnego Dyrektora Ochrony Środowiska wybrała uczestników Akademii spośród wszystkich zgłoszeń nadesłanych przez studentów.
Rekrutacja do Akademii przebiegała w tym roku w dwóch etapach. W pierwszym etapie Komisja konkursowa zweryfikowała wszystkie otrzymane zgłoszenia pod kątem spełniania warunków udziału w Akademii i dokonała oceny każdego zgłoszenia. Do udziału w II etapie rekrutacji zaproszeni zostali autorzy 50 najwyżej ocenionych zgłoszeń.
W tym etapie kandydaci zostali poproszeni o przygotowanie pracy w formie rozprawki na jeden z dwóch zadanych tematów. 24 osoby, które najlepiej poradziły sobie z tym zadaniem zostały zakwalifikowane na listę uczestników, kolejne 12 osób zostało zakwalifikowanych na listę rezerwową.
Wszystkie osoby, które wzięły udział w II etapie rekrutacji zostały poinformowane o swoim wyniku za pośrednictwem poczty elektronicznej. Przypominamy o konieczności mailowego potwierdzenia swojego udziału w Akademii najpóźniej do 7 lipca 2015 r. do godz. 12.00.
Tegoroczna edycja Akademii odbędzie się w dniach 20-24 lipca 2015 r. Zajęcia w ramach Akademii odbędą się w Warszawie i okolicach. W programie tegorocznej edycji Akademii znajdzie się m.in. wizyta w Kampinosie, zwiedzanie Filtrów i II linii metra.
Akademia Menedżera Zrównoważonego Rozwoju to pięć dni intensywnego treningu menedżerskiego, warsztatów szkoleniowych i spotkań organizowanych przez Generalną Dyrekcję Ochrony Środowiska. Głównym celem Akademii jest zwiększenie świadomości i wiedzy w zakresie zrównoważonego rozwoju społecznego, gospodarczego i ekonomicznego studentów w Polsce oraz wyszkolenie przyszłych menedżerów, którzy poprzez swoją przyszłą pracę zawodową będą wcielać w życie ideę zrównoważonego rozwoju.
Gratulujemy wszystkim laureatom, a osoby, którym nie udało się zakwalifikować do udziału w Akademii zapraszamy do uczestnictwa w przyszłorocznej edycji.